Веб-квест

Квест "Каскад емоцій, водоворіт подій"




Опис квесту

Учасники: учні 9 класу
Предмет: фізична культура
Мета: 
  • поглибити теоретичні знання учнів з історії виникнення та розвитку спортивної гри волейбол, правил волейболу; 
  • формувати інформаційну компетентність учнів; 
  • розвивати пізнавальний інтерес школярів, їх креативний потенціал; 
  • підвищувати у школярів мотивацію до самонавчання при вивченні модуля "Волейбол", особистісну самооцінку.

Місце веб-квесту в освітньому процесі: даний веб-квест можна використовувати під час вивчення теоретичного матеріалу модуля "Волейбол", для домашніх завдань.

Тип квесту: веб-квест, змагання
Платформа: Blogger

Сюжет квесту
УВАГА!!!!!!!!!!!!
Ми починаємо цікаву мандрівку до країни під назвою ВОЛЕЙБОЛ.
Вас чекають інтересні запитання, розв'язування кросворду, самостійний пошук  інформації у великому просторі Інтернету.
Самий наполегливий завоює 118 волейбольних віртуальних м'ячів  та отримає справжній волейбольний м'яч з автографом зірки волейболу.

Організаційні моменти
Учні, які прийняли рішення мандрувати по країні під назвою ВОЛЕЙБОЛ  мають зареєструватись до 31 листопада 2018 року. Ви повинні розуміти , що вас чекають іспити, які пов'язані із знанням історії та правил спортивної гри волейбол, питаннями теоретичного розділу предмету фізична культура.

Але це  не все... Кількість м'ячів, які необхідно отримати, вимагає необхідність виконувати наступні вимоги: володіти українською мовою (можливо англійською), знати історію виникнення та розвитку спортивної гри волейбол, правила гри, прізвища  олімпійських чемпіонів, історію українського волейболу. При виконанні всіх завдань, після отримання 118 віртуальних м'ячів, переможець отримає справжній волейбольний м'яч.
Обязкові умови для бажаючих отримати справжній волейболний м'яч:  володіння мовою, цілеспрямованность. 
Змагання за справжній м'яч починається!!!!

Діти, я впевнена, що  ви зможете заполучити цей справжній м'яч, тому що ви   розумні, сильні, спроможні пройти цей шлях до кінця!!!
Бажаю вам впевненності у своїх силах та розуму!!!

План роботи
Виберіть назву своєї команди.

Зарєєструйтесь!!! Тільки після цього Ви стаєте учасником нашого веб-квесту.

Відповідайте на питання та виконуйте завдання почергово. Для цього використовуйте карту  (на ній  визначено  порядок  пошуків м'ячів). Посилання на сторінки будут відкриватися по мірі їх публікації в блозі.

Відповідайте по суті. В темі листа, яке ви будете відправлять  на електронну  адресу ....@gmail.com, обов'язково пишить: "Квест. Завдання № _ П.І.П.".

Правильна відповідь та якісно виконане завдання   буде оцінюватись. Копилка з м'ячами, що ви заробили, буде поповнюватись, і для цього треба відповідати на запитання та  виконувати завдання (критерії оцінювання надаються у  кожному завданні).

Збирайте "магічні слова": це доможе вам подолати труднощі. Отримати "магічні слова" ви зможете тільки після того, як відповісте на питання та після виконання завдань.

Обов'язкова умова: кожен з вас має набрати не менше  ніж 113 м'ячів (максимальна кількість - 118 м'ячів). Тільки після цього у вас з'являється можливість змагатись за головний приз - справжній волейбольний м'яч. 

Завдання

Задание 1
Уильям. Дж. Морган назвал игру "минтонет". Уже через год после своего возникновения, в 1896 г., игра "минтонет" была представлена общественности на конференции   ИМКА (Союз христианской молодежи) . Эта ассоциация впоследствии явилась активным инициатором распространения этого вида спорта. В связи с тем, что основная идея игры заключалась в том, чтобы "ударять руками по мячу, заставляя его перелетать через сетку" решили назвать игру "волейбол", что в переводе означает "летающий мяч"
1) Какой год считают официальной датой рождения игры?
2) Как звали профессора который решил переименовать "минтонет" в волейбол.
3) Сколько и какие правила были у первоначального волейбола?

Задание 2
Игра ведётся на прямоугольной площадке.
Каждая из двух команд может иметь в составе до 14 игроков, на поле во время игры могут находиться 6 игроков. Цель игры — атакующим ударом добить мяч до пола, то есть до игровой поверхности площадки половины противника, или заставить его ошибиться.
Игра начинается вводом мяча в игру при помощи подачи согласно жребию. После ввода мяча в игру подачей и успешного розыгрыша подача переходит к той команде, которая выиграла очко. Площадка по количеству игроков условно разделена на 6 зон.
Матч заканчивается, когда одна из команд выиграет три партии. После окончания каждой партии команды меняются сторонами площадки, а при счете 2:2 перед пятой партией проводится новая жеребьёвка. При достижении одной из команд 8 очков в пятой партии производится смена сторон.
Волейбольная партия не ограничена во времени и продолжается до 25 очков, в пятой партии (тай-брейк) счёт идёт до 15 очков. При этом если преимущество над противником не достигло 2 очков, партия будет продолжаться до тех пор, пока это не произойдёт.
1) Какая самая исключительная цель игры?
2) Какие есть амплуа в волейболе?
3) В каком матче была самая внушительная разница по очкам?
4) Какие виды наказаний присутствуют?
5) Цель игры в волейбол.
6) Человек, контролирующий ход спортивного состязания. 

Задание 3
Разгадайте кроссворд, после чего запишите слово, которое вы получите









2

























1












4













3


































6





















5






























1. Игровой приём, при котором защищающаяся команда препятствует переводу мяча при атаке противника на свою сторону.
2. Введение мяча в игру правым игроком задней линии.
3. Бросок, применяемый для определения нужного направления мячу с целью нападающего броска через сетку.
4. Как называется cоставная часть игры?
5. Физическое качество, которое развивается во время игры в волейбол.
6.Человек, который контролирует игру.


В красных квадратах буквы из которых вы сложите слово, которое является  магическим словом .

ПОДСКАЗКА: 
















Немає коментарів:

Дописати коментар